درخشش نام کارمند کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه در بین کارمندان شایسته تقدیر دانشگاه سمنان

در آیین گرامیداشت روز کارمند زهرا شمسین از کارمندان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد به عنوان کارشناس شایسته تقدیر معرفی و از تلاشهای ایشان قدردانی شد.

رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه با اعلام این خبر افزود : هفته دولت یادآور تلاشهای صادقانه شهیدان رجایی و باهنر و تداعی روایت خدمت به خلق خداست .

دکترروح اله خادمی خاطر نشان کرد: بسیار خرسندیم که هفته دولت امسال و در گرامیداشت روز کارمند شاهد انتخاب یکی از کارشناسان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد به عنوان کارمند(کارشناس) شایسته تقدیردانشگاه بودیم.

ایشان ضمن تبریک ویژه به خانم زهرا شمسین از تلاش های صادقانه و ارزنده ایشان و سایر کارکنان کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد قدردانی کرد و گفت : باید همگی با همدلی و همراهی در راستای هدف و اعتلای نام کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد که در راس آن تحقق اهداف مهم دانشگاه است، گام برداریم و هفته دولت فرصت و بهانه ی خوبی است تا بتوان از زحمات و تلاش های ارزشمند کلیه کارمندان به ویژه کارمندان نمونه و تلاشگر قدردانی کرد.

یادآور می شود زهرا شمسین از کارشناسان مجرب و شایسته کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد است که بیش از دو دهه سابقه خدمت و فعالیت ارزنده در کتابخانه دانشکده مهندسی دانشگاه سمنان و کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد را در پرونده کاری خود دارد.

کلمات کلیدی
پروانه کاشانی
تهیه کننده:

پروانه کاشانی

تصاویر

 -  -

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *